Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA 1250 ST - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
SOLID
Vermogen:
110 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - pan-america-ra-1250-st
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate

Trade-In Actie: Stap Over op de Harley-Davidson Pan America

Ervaar het avontuur, ruil je motor in en profiteer nu!

Ben jij klaar om de gebaande paden achter je te laten? Dan is dit hét moment om in het zadel te stappen van de Harley-Davidson Pan America de ultieme adventure-touring motor die performance, stijl en comfort combineert. En met onze tijdelijke Trade-In Actie wordt overstappen nog aantrekkelijker.



Wat houdt de actie in?
Ruil je huidige motorfiets in , elk merk is welkom en ontvang een aantrekkelijke inruilpremie bij aankoop van een nieuwe Pan America ST of Pan America 1250 Special. Dit is jouw kans om met extra voordeel de wereld van Harley-Davidson binnen te rijden.



Waarom kiezen voor de Pan America?

- Revolution Max 1250 motorblok: Krachtige prestaties, soepel rijgedrag.


- Adaptieve vering (bij de Special): Past zich automatisch aan voor maximaal comfort
.

- Off-road & on-road perfectie: Gemaakt voor elke ondergrond, elk avontuur
.

- Volledig digitaal dashboard: Navigatie, connectiviteit en rijmodi binnen handbereik.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H-D Big Rivers
Muskushouwsestraat 32
Heteren
Plan de route
026-4742657
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion