Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXDLS - 2017

Garantie: Ja
26038 Km
High Gloss Black
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
harley-davidson - low-rider-s-fxdls
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Stoere Harley Davidson Low Rider S FXDLS 110 SCREAMING EAGLE
Krachtige 1800cc 2 cilinder
Km Stand 26038
5HD1 europese motor
2 sleutels + 2 fobs aanwezig
Alarm systeem
Led Daymaker koplamp
Abs
Digitale tankmeter (Black)
 

Motor in nette staat
Afleverbeurt en 6 maanden garantie mogelijk (Meerprijs €249)
Financiering / Inruil mogelijk
Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion