Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S 114 - 2021

Garantie: Ja
7423 Mls
Custom paint
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
harley-davidson - low-rider-s-114
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Custom paintwork, ABS, keyfob, 200/60x16 achterband met korte spatborden voor en achter, Kellermann 3in1 LED knipperlichten, side-mounth kentekenplaathouder, Clubstyle stuur met mini-fairing, boordcomputer, gear-indicator, cruise-controll, custom zadel, LED koplamp, chin spoiler.
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
ABS, Board computer, Cruisecontroll, Gearindicator, knipperlichten, andere, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Special Paint, Startonderbreking




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion