Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Harley Davidson FXDL 103Ci Dyna Low Rider
Club Style
Black Edition
Bassani 2/1 Exhaust
Screamin Eagle Aircleaner
Arlen Ness Steps
Road Warrior Fairing
T-Bar Handlebar
Crashbar custom made
Custom made Duo-Seat
Led Taillight
Mid - Controlls
Alle delen zwart gecoat enz. enz .....
Zeer mooie FXDL 103 Dyna Low Rider Club Style , 12.067 Km , Verkeert in nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief
Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!
!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!
!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!
Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !
De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.
Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00
Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103™ |
Boring x slag | 98.4|111.1 |
Cilinder inhoud | 1690 |
Comp. verhouding | 9.6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 126|3500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9.311 |
Overbrenging | Ketting, 34/36 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | 4 zuiger vast |
Remmen achter | 2 zuiger zwevend |
Voorband | 100/90B19 57H |
Achterband | 160/70B17 73V |
Wielbasis | 1630 |
Lengte | 2345 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 680 |
Drooggewicht | 292 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Low Rider® is terug. Met jaren 70 styling, maar dan nog wat bruter. De geschiedenis herhaalt zich. |
Bij ons heeft u een ruime keuze uit exclusieve motoren van een uitstekende kwaliteit. De motoren die wij aanbieden zijn meer dan zomaar een vervoermiddel, rijden op één van onze motoren is puur genieten.
Wij ontvangen u graag in onze stijlvolle showroom waar u in een ongedwongen sfeer onder het genot van een vers kopje koffie onze motoren kunt aanschouwen.
 | Heerhugowaard, Noord-Holland |
 | 072-5345319 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken