Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 103 FLSTC - 2001

Garantie: Ja
66000 Mls
.
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
harley-davidson - heritage-softail-classic-103-flstc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson 88 FLSTC Heritage Classic


- Kenteken: 19-MP-TG
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 66000 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1449 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 46 kW / 63pk
- Ledig gewicht: 319 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Veiligheid

- Alarmsysteem


Deze Harley Davidson heritage classic is een confortabele motor waar je heel wat km op kunt genieten met zij praktische opties. de hele mooie kleurstelling Deze motor is goed onderhouden. Alles werkt naar behoren en de motor loopt perfect. Een heerlijk gevoel om op deze motor te rijden!
een passagiers zadel is kostenloos. de kettingspanners zij 13000 km geleden vervangen

Een filmpje van de lopende motor is beschikbaar. Mocht u geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag. 

De motor is voorzien van:
- rugsteun bestuurder
- afneembaar wind scherm
- compacte tassen

3 maanden garantie (met ingang van april 2025)
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)

Inruil van uw motor is mogelijk.
Reserveren van een motor is alleen mogelijk d.m.v. een aanbetaling. 
_________________________________________________________________________________________

Wij zijn EVO Motorcycles. Een occassiondealer voornamelijk gespecialiseerd in de Harley Davidson EVOlution motoren, oftewel de EVO’s. Deze zijn gebouwd van 1984 tot 1999. Wij hebben een ruime voorraad Harley’s staan in onze showroom op De Lange Baan 2a in Wommels.

De EVO-motoren zijn een begrip onder de Harley-kenners en staan ook wel bekend als de beste motoren van Harley. Dat maakt de EVO-motoren waardevast en we zien ze in de toekomst alleen maar in waarde stijgen! Hierdoor zijn de motoren niet alleen leuk om te bezitten, maar zijn ze ook nog eens een goede investering.  

Wij zijn op vrijdag en zaterdag geopend. Daarnaast zijn wij geopend op afspraak. Bel of app ons en wij zetten de koffie klaar!

Van Harte Welkom!

Evo Motorcycles
De Lange Baan 2A
8731 DZ Wommels
0619580054
info@evomotorcycles.nl

www.evomotorcycles.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
EVO Motorcycles
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion