Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY S FLSTFBS - 2018

Garantie: Ja
11636 Km
ANNIVERSARY
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
harley-davidson - fat-boy-s-flstfbs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

FLFBS FAT BOY 114

Schitterende anniversary fatboy
Jekill & Hyde uitlaat
Afneembare sissybar met rekje
Sidemount

Motor staat te koop namens klant, beperkte inruil mogelijk

Neem gerust contact op met één van onze verkopers Dex, Henk, Rico of Pascal.

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Wij hebben altijd een ruime voorraad nieuwe én occasion Harley-Davidson motoren.

Financieren is mogelijk.

Inruil van alle merken motoren is mogelijk.

Een proefrit maken op het model van uw keuze is bij ons heel normaal.

Ook voor personalisatie (customizing) van uw Harley-Davidson kunt u bij ons terecht.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 010-7900130
Of per Email : sales@harleydavidsonrotterdam.nl

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Openingstijden :
Maandag: Op afspraak open 09:00 tot 17:00 (Pascal 06 3896 3437).
Dinsdag: 09:00 tot 17:30
Woensdag: 09:00 tot 17:30
Donderdag: 09:00 tot 17:30
Vrijdag: 09:00 tot 17:30
Zaterdag: 08:30 tot 17:00
Zondag: Gesloten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion