Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2013

Garantie: Ja
35919 Mls
Zwart
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF

BLACK OUT FATBOY!
103 CI Twincam
6 versnellingen 
Vance and Hines uitlaatsysteem 
Financiering mogelijk 
Consignatie verkoop


Meer informatie of een bezichtiging plannen? bel of whats-app naar 06-22694523 of kom langs in onze showroom bij Harley-Davidson Service B Spithoven aan de nieuwe schaft 7B in Houten. 

Harley-Davidson Service B Spithoven is een gepassioneerd & gespecialiseerd bedrijf in Harley-Davidson motorfietsen. RDW erkend en actief met in en verkoop van occasions. Ook bent u voor onderhoud, reparatie, restauratie, schadetaxatie op het juiste adres op de Nieuwe Schaft 7B 3991 AS te Houten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Service Spithoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion