Modeljaar: 2019Opties en Accessoires: 114 milwaukee eight, Abs, Alarm af fabriek, Boom box gts informatiesysteem, Cruise control, Handvatverwarming, Led verlichting, Screamin eagle uitlaatsysteem
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight® 114
Boring x slag
102|114
Cilinder inhoud
1,868
Comp. verhouding
10,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
164|3000
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
9,593
Overbrenging
Ketting, 34/46 verhouding
Starter
electrisch
Tankinhoud
22,7
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
32 mm, 4-zuigers, vast
Remmen achter
32 mm, 4-zuigers, vast
Voorband
BW 130/80B17 65H
Achterband
BW 180/65B16 81H
Wielbasis
1625
Lengte
2600
Breedte
Hoogte
Zithoogte
740
Drooggewicht
399
Leverbare kleuren
Vivid Black, Wicked Red / Twisted Cherry, Industrial Gray Denim / Black Denim, Midnight Blue / Barracuda Silver, Scorched Orange / Black Denim, Silver Flux / Black Fuse
Beschrijving
Afgeladen met features. Van de nieuwe Milwaukee-Eight®114 motor tot de verwarmde handvatten. Klassieke Batwing-kuip, gloednieuw BOOM!™ GTS infotainment systeem en nog veel meer. Je kunt wél alles hebben.
Dealerschappen:
BUELL, HARLEY-DAVIDSON
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
Een stukje historie: AJS MATCHLESS in 1913 - In 1913 introduceerde A.J.S. een versie van het model D met een zijspan. De zijspankoetswerken werden betrokken van C. W. Hayward, een plaatselijke producent.
Charles Hayward
Charles William Hayward werd geboren in Wolverhampton op 3 september 1892. Hij begon met het werken als een assistent-engineer Joseph Evans, Culwell Foundry, Heath Town. Op de leeftijd van 19 lentes huurde hij een redelijke werkplaats in een kolenpakhuis. Hij nam daarbij een metaalbewerker aan om hem te helpen bij het produceren van mallen voor de handel. In 2 jaar wist hij £2,000 bijeen te verdienen wat in die tijd een hoop geld was. Met de ontwikkeling van de fiets en motorfietsindustrie begon hij met het abriceren van zijspannen met een stalen ronde buis chassis. De verkoop liep goed en Charles zette alles over naar het produceren van zijspankoetswerken. Onder Charles klanten bevond zich o.a. ook Sunbeam. A.J.S. werd een goede klant omdat het D-model een goed verkopend produkt werd.