Nieuwsbrief:

FANTIC  XXF 250 - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
Rood
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
fantic - xxf-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Fantic XXF 250 is van bouwjaar 2022. De motor bevindt zich in nette staat en standaard uitgevoerd met Arrow uitlaat systeem, GET ecu en toerenteller. Kom gerust eens langs bij ons in de showroom om de motor te bekijken! Prijs: €4950,- Telefoon nummer: 010-5216470
E-mail: info@motorcrossaad.nl
  • -

    Wij berekenen geen afleverkosten!
    Al onze occasions staan aflever klaar in de showroom. Wilt u nog dezelfde dag de motor mee naar huis nemen? Dat is bij ons geen probleem. Uw nieuwe motorfiets thuis laten bezorgen is mogelijk.

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    Bij Motorcross AAD- De Boer Motoren bent u aan het juiste adres als het om aankoop, onderhoud of reparatie van uw motorfiets gaat. Met een oppervlakte van 700 vierkantemeter aan showroom zijn wij een van de grootste off-road winkels in Nederland. Hier kunt u alle benodige artikelen vinden die u nodig heeft voor het uit oefenen van uw sport.

    Al onze occasions zijn met grote zorg geselecteerd en ook na aanschaf bieden wij een nette service.




     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcross Aad
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion