Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Zeer mooie Streetfighter met sportdemper, carbon ed.
Prijs is meeneemprijs!
Totaalprijs voor deze motor is
€10.490,- Hierbij is inbegrepen:
-garantie
-volledig onderhoud volgens fabrieks opgave
-complete aflevering zonder bijkomende kosten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder Desmodromic, liquid cooled |
Boring x slag | 104|64.7 |
Cilinder inhoud | 1099 |
Comp. verhouding | 12.4:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder, Desmodromic |
Brandstof toevoer | Marelli electronic fuel injection, elliptical throttle bodies |
Ontsteking | |
Vermogen | 155|114|9500 |
Max. koppel | 119|9500 |
Koppeling | Dry multiplate with hydraulic control |
Versnellingsbak | 6 speed |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 38 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular steel Trellis frame in ALS 450 |
Vering voor | Showa 43mm upside-down forks |
Vering achter | Progressive linkage with fully adjustable Showa monoshock. Aluminium single-sided swingarm |
Remmen voor | 2 x 330mm semi-floating discs, radially mounted Brembo Monobloc callipers 4-piston, 2-pad |
Remmen achter | 245mm disc, 2-piston calliper |
Voorband | Pirelli Diablo Corsa 3 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Corsa 3 190/55 ZR17 |
Wielbasis | 1475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Red (racing balck / graphite grey) - Pearl white (racing balck / graphite grey) |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: BENELLI, GARELLI, KYMCO, PEUGEOT, SYM |
In onze moderne werkplaats is uw motor bij onze gediplomeerde servicemonteurs in goede handen. Hier kunt u terecht voor het laten uitvoeren van een servicebeurt of reparaties.
Tevens zijn wij vertrouwd met het afhandelen van schades in samenwerking met uw verzekeringsmaatschappij. Wij accepteren alle merken motorfietsen.
Wij onderhouden en repareren: Alle Japanse merken, Harley Davidson, Ducati, BMW en Aprilia.
| Dronten, Flevoland |
| 0321-701900 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken