Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2018

1925 Km
Rood/Wit
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ducati Panigale V4S Speciale
Bouwjaar: 2018
Kilometerstand: 2.188
Kleur: Tricolore
Kenteken: 38-MJ-PS

Het summum aan motorsport biedt Ducati in de vorm van deze hardcore Superbike: de Panigale V4S Speciale. Uitgevoerd met volledig Akrapovic systeem (226 pk!) en mooie speciale accessoires van Ducati Performance made by Rizoma. Gelimiteerde oplage, nummer 376 van de 1500 ooit gemaakt, nu al een collectors item en met nog maar 2.188 km bijna als nieuw.
 
  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.


    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Uw motor 30 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.30
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion