Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 S - 2021

16240 Km
ROOD
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
ducati - multistrada-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11179

Ducati Multistrada V4S Travel (2021) met 15.000 kilometer. Deze motor biedt ultieme prestaties en comfort voor lange reizen en dagelijks gebruik. Uitgerust met cruise control, bochten-ABS, en Ducati Skyhook Suspension, zorgt hij voor een ongeëvenaarde rijervaring. De 170 pk sterke V4-motor biedt indrukwekkende kracht, terwijl de geavanceerde technologie je veilig en comfortabel op weg houdt. Deze Travel-uitvoering is voorzien van zijkoffers, topkoffer, en een groot TFT-scherm met navigatie-integratie. Perfect onderhouden, klaar voor nieuwe avonturen. Mis deze kans niet op een van de beste allround motoren op de markt!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion