Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V4 RALLY - 2023

Garantie: Ja
5905 Km
ZWART
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
ducati - multistrada-v4-rally
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Garantie: Anders

De Multistrada V4 Rally is ontworpen voor langeafstandsritten op elk terrein en biedt rijder en passagier meer comfort en een grotere actieradius, wat hem ideaal maakt voor wie op zoek is naar een 'allround' motor. Nieuw door ons geleverd en onderhouden. Wordt afgeleverd inclusief benodigd onderhoud en garantie tot 06-2027. Prijs betreft inclusief BTW.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion