Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1100 - 2006

Garantie: Ja
39133 Km
Rood
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
ducati - multistrada-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dit is niet zomaar een Multistrada 1100; dit is de multistrada van Vincenzo -  een echte Italiaan!

De motor heeft lang in den Haag gewoond en is in die tijd licht omgebouwd tot een mooiere versie van zichzelf. De voorkuip is custom gemaakt en de hepco&becker tassen hebben een unieke rack die de motor van reisbagage mogelijkheden voorziet zonder daarop in te ruilen als het om looks gaat. De motor is verder technisch fantastisch in orde; wordt afgeleverd met een beurt, heeft handvatverwarming, staat op mooie banden, en heeft meer dan voldoende aan slijtage onderdelen over om zorgeloos te kunnen rijden tot einde van het seizoen - dus Januari :)

Alle originele sleutels en boekjes (ook onderhoudshistorie) zitten erbij en natuurlijk bieden we 3 maanden garantie op dit voertuig. Kom hem bekijken bij ons op de Veemarkt in Amsterdam, maak een proefritje en wie weet is dit de droommotor waar je naar op zoek was :)

Team de Motorzaak





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gietwiel" betekent: Gegoten wiel. Gietwielen worden sedert de jaren tachtig op grote schaal standaard op nieuwe motorfietsen gemonteerd. Het idee om een wiel te gieten uit een legering van licht metaal (zoals aluminium, magnesium en titanium) is niet nieuw. De exotische Böhmerland uit 1923 was al uitgerust met gegoten aluminium wielen. De voordelen van lichtmetalen gietwielen zijn gewichtsbesparing en de afwezigheid van de noodzaak om de spaken na te stellen, zoals bij conventionele spaakwielen nodig is. Daarentegen veren gespaakte wielen enigszins en is reparatie eenvoudiger en minder kostbaar. Een gietwiel heeft de neiging te barsten bij een hevige belasting, bijvoorbeeld het stoten tegen een stoeprand, en moet dan in zijn geheel worden vervangen, wat kostbaar kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion