Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Uniek mooie Ducati Monster 797. Deze motorfiets komt uit het bouwjaar 2017 en heeft 13296 km gelopen. Nette en orginele motorfiets.
+ 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
+ Inruil en financiering mogelijk.
Bij eventuele vragen kunt u het beste
even bellen met: 0629049930 / 033 2853828
Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.
Wij verwelkomen u graag bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Team Brouwer Motorsport
Hierbij onze openingstijden:
Ma: 09:00 - 18:00
Di: 09:00 - 18:00
Wo: 09:00 - 18:00
Do: 09:00 - 18:00
Vr: 09:00 - 18:00
Za: 09:00 - 16:00
Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.
Brouwer Motorsport
Patroonstraat 3
3861 RN Nijkerk
www.brouwermotorsport.nl/
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | L-Twin cilinder, 2 desmo kleppen met cilinder, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | |55|8,250 |
Max. koppel | 68,9|5,750 |
Koppeling | APTC Natte multiplaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Buizenframe |
Vering voor | 43 mm Kayaba USD vork |
Vering achter | Sachs monoshock, pre-load and rebound adjustable |
Remmen voor | Dubbele 320 mm semi- zwevende remschijven, Brembo radiale remklauwen met 4 horizontaal tegengestelde zuigers |
Remmen achter | 245mm Schijf, 1 zuiger. Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso II 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,435 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 175 |
Leverbare kleuren | Star White Silk, Ducati Red, Dark Stealth |
Beschrijving | |
Uit passie voor Motorsport is Brouwer Motorsport jaren geleden opgericht. Inmiddels is Brouwer Motorsport door jarenlange ervaring gespecialiseerd in alles wat met de Motorsport te maken heeft. Tevens verzorgen wij verzekeringen voor uw motor(en) en kunnen bij een steentje bijdragen aan de financiering van de door u gewilde motor. Meer informatie hierover kunt u op deze website terugvinden, als u liever bij onze showroom langskomt ontvangen wij u graag!
Voor een technisch advies bent u bij ons aan het juiste adres. Ook beschikken wij over een gezellige kledinghoek. Kom eens op uw gemak kijken bij onze showroom in Nijkerk naar onze mooie motorkleding en accessoires. Dit alles onder het genot van een kop koffie, die uiteraard altijd vers is.
| Nijkerk, Gelderland |
| 033-2853828 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken