Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 797 + - 2019

Garantie: Ja
4582 Km
Matt wit
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
ducati - monster-797--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Ducati Monster 797+ (2019) – Slechts 4.582 km – Zo goed als nieuw!

Ben je op zoek naar een sportieve naked bike met Italiaanse flair en karakter? Dan is deze Ducati Monster 797+ precies wat je zoekt!

Deze motor uit 2019 verkeert in uitstekende staat, met slechts 4.582 kilometer op de teller. De Monster 797+ is de perfecte combinatie van klassieke stijl, moderne techniek en pure rijbeleving. Licht, wendbaar en krachtig – ideaal voor zowel de beginnende als de ervaren rijder.

Belangrijkste kenmerken:

  • Bouwjaar: 2019

  • Kilometerstand: 4.582 km

  • Motorinhoud: 803 cc – luchtgekoelde L-Twin

  • Vermogen: ca. 75 pk

  • Kleur: Matt wit

  • Versnellingen: 6

  • + uitvoering: inclusief kleine windscreen en passagiersseat cover

  • ABS & moderne elektronica

  • Originele staat – geen race of val schade

Extra’s:

  • Goed onderhouden – onderhoudsboekje aanwezig

  • Altijd binnen gestald

Of je nu op zoek bent naar een stijlvolle weekendmotor of een betrouwbare machine voor dagelijks gebruik – deze Ducati Monster 797+ stelt niet teleur.

Vraagprijs: € 7950
Inruil bespreekbaar.
Bij serieuze interesse graag bellen of mailen voor een bezichtiging/proefrit.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorshop Fransen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion