Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 - 2014

33798 Km
Rood
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende M1200.

# archief foto's, nieuwe foto's volgen zsm.

Origineel Nederlandse motor.

Alle boekjes aanwezig, ook het afgestempelde onderhoudsboekje.
Tevens diverse losse facturen aanwezig.
Bij 27740 km zijn Desmo service gehad incl nieuwe kettingkit bij de Ducati dealer.

Voorzien van Termignoni sportdemper voor een prachtig geluid.

Bar end mirrors en valdoppen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion