Nieuwsbrief:

DUCATI  M 900 I.E. METALLIC - 2000

46826 Km
Blauw
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
ducati - m-900-i.e.-metallic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
leuke Monster 900

Rijd goed, mooie motor.
Banden goed.
Kettingkit goed.
Laatste beurt gehad in september 2024 bij 46dkm, toen zijn ook de koppelingsplaten vervangen en de riemen gecontroleerd.

Toerenteller werkt niet helemaal goed, verder een prima motor.

Mag weg voor een scherpe meeneemprijs om ruimte te maken in onze showroom.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion