Nieuwsbrief:

DUCATI  M 1000 MONSTER - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Rood
Vermogen:
62 kW
Teller:
10.649 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
ducati - m-1000-monster
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: Ducati m 1000 monster uit 2004 met slechts 10.647km.

Origineel Nederlands geleverde motor (dus geen import). Lage kilometerstand, alle boekjes, alle sleutels en vol opties! Zowel optisch als motorisch een erg nette motor, bouten en moeren glimmen allemaal, zo vindt je ze niet veel meer. 

Voorzien van:
- Carbon voorspatbord
- Carbon bellypan
- Carbon kapjes onder zadel
- Sportuitlaat met Carbon 
- Rizoma racing doorzichtige koppelings behuizing
- Rizoma racing doorzichtige distributieriem behuizing 
- Rizoma racing rood geanodiseerde koppeling
- Rizoma racing tandwiel kap
- Valdoppen op achterbrug, frame & voorvork, elk onbeschadigd.
- HQ racing remschijven + gesinterde remblokken voorwiel, voor meer remkracht
- Verstelbare hendels
- Sportieve spiegels
- Korte kentekenplaathouder

Motor is keurig onderhouden o.a. door de vorige eigenaar zelf, een echte Ducati liefhebber. Voorvorkkeeringen zijn reeds vervangen door ohlins-rooske. Barstje in linker letter glas, niet hinderlijk.

Rijklaar meeneemprijs: €5249,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!
- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail
- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 
Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotorJager Sneek & Driebergen
duiker 3
Sneek
Plan de route
06-46493554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion