Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 821 SP - 2013

Garantie: Ja
22397 Km
ROOD/WIT
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
ducati - hypermotard-821-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De SP-uitvoering is de overtreffende trap van de standaard Hypermotard,
met hoogwaardige vering, exclusieve details en een sportief
rijwielgedeelte.

Deze motor verkeert in zeer mooie staat en is voorzien van een reeks
extra's en upgrades die hem onderscheidend maken:

Compleet SC Project uitlaatsysteem met indrukwekkende sound

ABS en traction control voor maximale controle

Rijmodi en gear indicator voor optimaal gebruiksgemak

Volledige onderhoudshistorie aanwezig inclusief boekjes

Stalen remleidingen voor directe remrespons

Marzocchi en Öhlins vering (SP-uitvoering), volledig instelbaar

Verstelbare hevels, korte kentekenplaathouder, kleine knipperlichten en
flyscreen

Valprotectie netjes gemonteerd

Met slechts 22.397 kilometer op de teller is deze Hypermotard klaar voor
vele sportieve kilometers. De SP-uitvoering is geliefd onder kenners en
biedt een messcherp rijgedrag met volop karakter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion