Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde tweecilinder 937 cc Desmodromic 11° Testastretta motorblok
Boring x slag
94|67.5
Cilinder inhoud
937
Comp. verhouding
13.3:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Bosch elektronisch brandstofinjectiesysteem, Ø53 mm gasklephuizen met ride-by-wire systeem
Ontsteking
Vermogen
110|81|9250
Max. koppel
92|6500
Koppeling
Versnellingsbak
6 VERSNELLINGEN
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
21
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen buisconstructie
Vering voor
46 mm upside down
Vering achter
monoshock
Remmen voor
Remmen achter
Voorband
spaakwielen, 21 vooraan
Achterband
18 achteraan
Wielbasis
1608
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
875
Drooggewicht
Leverbare kleuren
RR22, STAR WHITE SILK
Beschrijving
Ontdekking. Plezier. Prestaties. En een groot verlangen om te vertrekken naar de horizon. De identiteit van deze motorfiets laat geen ruimte voor twijfel: alleen al door er naar te kijken, brengt het je in de sfeer van Dakar racing.
DesertX is de eerste moderne Ducati met een 21 voorwiel en 18 achterwiel, lange slag vering en een nieuw frame speciaal ontworpen voor de off-road ervaring.
De nieuwe RR22-kleurstelling, geïnspireerd door die van de Audi RS Q e-tron die deelnam aan de laatste Dakar, vormt een aanvulling op het Star White Silk kleurenschema.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: HONDA in 1961 - In 1961, twee jaar nadat Honda begon met de verkoop van de Super Cubs, deed Honda de racewereld op zijn grondvesten schudden met de legendarische overwinningen van "Mike the Bike" Hailwood op de Honda tweecilinders op 'the Isle of Man'. Het waren de eerste overwinningen in een lange reeks die de start vormden van een lange reeks Honda racehistorie. Vanaf het begin werkte meneer Honda naar een plaats in de racerij waarbij op een gegeven moment meer dan 100 grote kampioenschappen per jaar werden binnengehaald. Wat men hier weer uit leerde werd direct naar de ontwikkeling van wegmotoren overgebracht. De klassieke CB72 en CB77 bracht Amerika op twee wielen en zorgde voor een blijvende plaats op die markt. De subnaam 'Hawk' 'Nighthawk' of 'Super Hawk' kwamen sindsdien op verschillende modellen voor waaronder de CB72, CB77, CB400T, NT650, tot in 1998 de VTR1000F.