Nieuwsbrief:

DUCATI  999 S - 2005

Garantie: Ja
565 Km
ROOD
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 2005
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In nieuwstaat verkerende Ducati 999S.
Geheel in originele staat en met een unieke lage teller stand van slechts 565 KM. 

Altijd al een nieuwe Ducati 999S willen bezitten en er nog nooit aan toegekomen? Dan is dit dé kans!

Deze in 2005 geproduceerd Ducati "Triple Nine" in de S uitvoering is voorzien van een aantal mooie originele Ducati performance accessoires zoals o.a. Termignoni (open) uitlaat demper, Desmocedici mono seat, titanium rem/koppeling reservoir deksels.

Nieuw in Duitsland geleverd en via een omweg (na de laatste 6 jaar in bezit geweest van 2e eigenaar) bieden wij deze unieke Superbike aan.
Bent u geïnteresseerd en zijn er speciale wensen voor wat betreft de aflevering of registratie neem dan gerust contact met ons op.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieën concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion