Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
ROOD
Vermogen:
Teller:
30.475 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1993

Zeer nette Ducati 888SP5, in orignele lak!

Origineel nederlandse motor

Compleet afgeleverd:
-Nieuwe accu
-Nieuwe banden
-Nieuwe brandstofpomp, filters, leidingwerk in de tank

- Desmo Service -
*Nieuwe olie
*Nieuwe oliefilter
*Kleppen stellen
*Bougies vervangen
*Riemen vervangen
*Rem/koppelingsvloeistof vervangen
*Luchtfilter vervangen
*Synchroon/afstellen
*Ketting spannen/smeren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Affetto Ducati
Ewijkseweg 3
Overasselt
Plan de route
024-6222001
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion