Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

€ 9.999,- € 10.999,-
Garantie: Ja
986 Km
Zwart
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Opties en Accessoires:
*dit is een actieve demo, km stand kan afwijken! vraag naar beschikbaarheid, 3 x rijmodi, 21 inch voorwiel, 60 maand garantie, 799cc parallelle tweecilinder motor, Bandenspanningsmeter, Benzine capaciteit 22.5 l, Beschikbaar in nebula black & zephyr blue, Bosch electronics, Cruisecontrol, Demo model, Droog gewicht 214 kg, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handkappen, J. juan (by brembo) abs remmen, Kyb vering instelbaar, Led-verlichting, Quickshifter, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Slipperkoppeling, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless spaakwielen, Zadel hoogte 870 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion