Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Maak kennis met de nieuwe MT 800 Sport.

2025 model, standaard voorzien van spaakwielen!



5 JAAR FABRIEKSGARANTIE!

799 cc vloeistofgekoelde paralleltwin met 67kW en 75Nm
320 mm remschijven met J.Juan radiaal remklauwen
LED koplamp en zelfdovende richtingaanwijzers
Volledig instelbare KYB upside-down voorvork
Cruisecontrol
7 inch TFT dashboard met connectiviteit
 
 

Wat zijn de troeven van de 800MT Sport?
• Eigenzinnig uiterlijk
• Ongeziene standaard uitrusting
• Grote benzinetank
• Wendbaar rijwielgedeelte met instelbare KYB vering
• Uitgebreide accessoire-mogelijkheden

TWEE RIJMODI

Je hebt keuze tussen twee vermogens-curves, “Sport” en “Rain”, die ook kunnen worden gewijzigd tijdens het rijden.

SLIPPERKOPPELING

De CF-SC slipperkoppeling helpt het vermogen beter aan de grond te zetten en verbetert de soepelheid bij het terugschakelen.

CRUISE CONTROL

De 800MT is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt.

ELECTRONICA

De 800MT Sport is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen, en automatisch dovende richtingaanwijzers. Op de standaard valbescherming vind je ook LED mistlichten terug. In het dashboard zitten ook een USB- en een 12V-aansluiting.

VERING

De high-spec KYB vering vooraan is volledige instelbaar (veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping) en heeft 160 mm veerweg. Op de KYB schokbreker met 150 mm veerweg kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen.

REMMEN

Het remsyteem is afkomstig van J.Juan, een dochteronderneming van Brembo. Vooraan zien we een dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen. De achterrem bestaat uit een remschijf van 260mm en een remklauw met dubbele zuiger.

TFT DASHBOARD

Het 7 inch TFT dashboard met Bluetooth-connectiviteit is het grootste in zijn categorie en biedt de mogelijkheid om te telefoneren, muziek te beluisteren of te navigeren (met de CFMOTO app). De uitgebreide info bevat ook een handige weergave van de bandenspanning.



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion