Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Koop deze Explorer nu voor een extra aantrekkelijke prijs.
Inrijden niet meer nodig, dat hebben wij al gedaan!
En de 1000 km beurt is natuurlijk ook al uitgevoerd.
Tevens voorzien van een tanktas van mooie Givi tanktas.
* en eventueel indien gewenst tegen een kleine meerprijs met originele kofferset!!
Misschien is dit wel beter als een nieuwe!!
800 MT Explorer
In een prachtige kleurstelling!
Ook leverbaar in het zwart.
Kom hem eens in het echt bekijken, zitten, luisteren, voelen!
Prachtige en zeer complete motor met een heerlijke vermogensafgifte.
- Groot 8'' display met touchscreen en Apple Carplay
- Quickshifter up & down
- Cruise controll
- 4 rij-modi
- Dodehoek radar
- Handkappen
- Hadvatverwarming
- Zadelverwarming
- ABS (uitschakelbaar)
- Traction Controll
- TPMS bandenspanningsensoren
- Gear-indicator
- Carterbescherming
- Middenbok
- Spaakvelgen
- USB + 12V aansluiting
- Bluetooth en WiFi
5 jaar fabrieksgarantie
# onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
# inruilen is mogelijk.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder Inline 4-takt |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | EFI |
Vermogen | 91|67|9250 |
Max. koppel | 75|9250 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm |
Remmen achter | |
Voorband | 110/80 R19 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1531 |
Lengte | 2234 |
Breedte | 853 |
Hoogte | 1475 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 225 |
Leverbare kleuren | Twilight Blue, Nebula Black |
Beschrijving | De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting om je overal mee naar toe te nemen.
Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.
De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld. |
Welkom bij Lemar motoren.
Het adres voor de aanschaf van uw gebruikte motor! Een goede kwaliteit voor een scherpe prijs. Door een ruime keuze aan gebruikte motoren is het eenvoudig om de verschillen tussen diverse type's meteen te laten zien.
Wij bieden goede garantie mogelijkheden. Op een motor vanaf € 3000,- geven wij standaard 3 maanden garantie. Staat de motor van uw keuze er niet bij, dan beschikken wij alsnog over de mogelijkheid een passende motor voor u te vinden.
Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken.
 | Oostrum (Venray), Limburg |
 | 0478-501669 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken