Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
DIRECT UIT VOORRAAD LEVERBAAR. Tevens demo beschikbaar voor proefritten! Prijs is geheel rijklaar inclusief; kenteken, tenaamstelling, volle tank en 5 jaar garantie.
Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen.
Inruil
Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel
Financiering
Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.
Werkplaats
In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).
Garantie
Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.
Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!
Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.
Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.
Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
☕ De koffie staat klaar!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Inline 3-cilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 90 pk / 66 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 8250 tpm |
Koppeling | hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | stalen balkenframe |
Vering voor | 41mm USD, fully adjusatble, KYB |
Vering achter | Monoshock, adjustable preload & rebound, KYB |
Remmen voor | hydraulisch bediende dubbele 300 mm schijf met tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | hydraulisch bediende enkele 220 mm schijf met tweezuigerremklauwen |
Voorband | 120/70-17 |
Achterband | 180/60-17 |
Wielbasis | 1425 mm |
Lengte | 2020 mm |
Breedte | 849 mm |
Hoogte | 1155 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 055-2032526 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken