Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SRS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
TUNDRA GREY
cfmoto - 450-srs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De 450SR S zet elke centimeter van je lichaam in vuur en vlam met een adrenalinestoot, terwijl het aërodynamische ontwerp zijn kracht ontketent om die extra seconde weg te snijden. Als je het gaspedaal tot het maximum intrapt, ga je op topsnelheid en manoeuvreer je moeiteloos door de straten en over circuits, waarbij je elke bocht in een duikende houding verovert.

Het ontwerp is voortdurend geïnspireerd door de professionele racerij en is aangepast om de aerodynamica te optimaliseren. De krachtige enkele swingarm versterkt de racevaardigheid. De uitgeholde haaienvin voorvleugel laat de luchtstroom naadloos over de carrosserie glijden. De verborgen uitlaat sluit naadloos aan op de achterkant en zorgt voor een visueel indrukwekkend statement.

De toevoeging van tractiecontrole zorgt voor stabiel rijden op gladde wegen en diverse uitdagende omstandigheden. Voortbordurend op de sportinstelling van de 450SR beschikt de omgekeerde voorwielophanging nu over instelbare demping, voor een absolute rijervaring in elke situatie die je maar wilt.

Brembo remklauwen zorgen altijd voor gecontroleerde remkracht en ABS voorkomt dat de wielen blokkeren en grip verliezen tijdens een noodstop.De achterrem is geüpgraded van een F220mm enkele schijf, enkele zuigerremklauw naar een F240mm enkele schijf, dubbele zuigerremklauw.

De slipperkoppeling zorgt voor een lichter gevoel bij het schakelen en houdt de motorfiets stabiel bij scherp terugschakelen. Standaard automatische koplampen en ESS-noodremlichten zijn ook inbegrepen. Hetzelfde 5-inch TFT-scherm ondersteunt MotoPlay, inclusief schermprojectie.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion