Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2024

Nieuw
Zircon Black & Nebula Black
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort.

De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling.

Met de 450SR zet CFMOTO een nieuwe standaard voor sportmotoren met middelgrote cilinderinhoud. Inderdaad, de gestileerde 450SR ademt sport uit al zijn poriën maar voelt zich minstens even goed in zijn sas op de openbare weg.

Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.

DESIGN

De aerodynamica van de 450SR wordt niet alleen bepaald door de voorzijde, maar ook door de specifiek vormgegeven achterkant. Elk onderdeel werd onder de loep genomen met het oog op een minimale luchtweerstand en een superieure wendbaarheid.

WINGLETS

De opvallende winglets vooraan genereren zo’n 2 kg downforce bij 120 km/u.

ZITHOOGTE

De standaard zithoogte is 795 mm maar dankzij de optionele zadels kan de zithoogte aangepast worden naar 815 cm of 785 cm. Het slanke ontwerp laat je toe makkelijk van positie te veranderen en zorgt dat je steeds je voeten aan de grond kan zetten.

VERING

De sportief afgestelde voorvork en schokbreker zorgen voor stabiliteit en controle. De achterbrug is verbonden met de schokbreker door middel van een multi-link, iets wat je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht.

De 450SR is met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar voor het circuit. En wil je het schakelpatroon omkeren, dan kan dat zeer snel en eenvoudig.

MOTORBLOK

De 450SR wordt aangedreven door een door CFMOTO ontwikkelde 450cc paralleltwin met een lineair vermogen van 35Kw en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden. In het motorblok vinden we een 270° krukas en een dubbele balansas om trillingen te onderdrukken.

REMMEN

De 450SR is voorzien van eersteklas componenten: zo garanderen de radiale monobloc Brembo-remklauw, het Bosch ABS en de FCC slipperkoppeling een optimale controle bij remmen en terugschakelen.

FRAME

Het zeer sterke maar lichte aluminium hoofd- en subframe dragen bij aan een het rijklaar totaalgewicht van slechts 168 kg.

RIDING SMART

Het 5 inch TFT display ondersteunt eenvoudige navigatie en is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft.

De 450SR heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding mogelijk maakt maar ook een realtime weergave van de voertuigpositie, kilometerstand, Over-The-Air upgrades, een Inertial Measurement Unit (IMU), beveiliging en antidiefstal, een track record en andere cruciale gegevens. Dit alles is toegankelijk via de innovatieve CFMOTO app.

Motortype: 450 cc parallelle tweecilindermotor, DOHC 
Cilinderinhoud: 450 cc 
Max vermogen: 35 kW (46 pk) / 8500 tpm 
Max koppel: 39 N.m / 7600 tpm 
Boring x slag (mm): 72 x 55.2 mm 
Compressieverhouding: 11.1:5 
Koeling: Vloeistofgekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 795 
Afmetingen (mm): 1990 x 735 x 1130 mm 
Wielbasis (mm): 1370 
Grondspeling (mm): 140 
Inhoud benzinetank (L)14 
Gewicht (kg): 168 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: Upside down 
Achtervering: Center shock 
Remsysteem: 320 mm enkele schijf, Brembo radiale remklauw 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: 17 inch gietwiel 
Velg achterwiel: 17 inch gietwiel 
Banden: 110/70 R17 - 150/60 R17



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Rat bike" betekent: Ook wel afgekort tot rat. Een verwaarloosde motorfiets, die met ijzerdraad, touwtjes, isolatieband en elektriciteitssnoer aan elkaar hangt, maar wél rijdt. Onderdelen vallen er spontaan af en worden bij gebrek aan beter vervangen door iets dat toevallig voorhanden is, waardoor van de oorspronkelijke motorfiets vaak nog maar weinig te herkennen is. Waar het bij de authentieke rat bike-bezitter om gaat is zijn motorfiets rijdende te houden. Daarbij doet het er niet toe hoe die er uit ziet, als alles maar functioneert. Tegenwoordig is het voor een kleine groep motorrijders chique om op bestudeerde wijze een rat bike te creëren en daar goede sier mee te maken. In de Verenigde Staten bestaan rat bike-competities.
© 2000 - 2024 Motoroccasion