Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Tundra Grey
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CFMOTO 450 MT, Tundra Grey, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.

Standaard voorzien van:
- 450MT levert 32,5 kW / 44pk bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm
- Dubbele balansassen, soepele gasrespons
- Krukas van 270°
- Verstelbare 200 mm veerweg van de KYB-vering
- Voorwiel 90 / 90 - 21"
- Acterwiel 140 / 70 - 18"
- BOSCH dubbelkanaals ABS, uitschakelbaar op het achterwiel
- 5" TFT kleurenscherm met Bluetooth connectiviteit
- 220 mm bodemvrijheid
- 820 mm zithoogte (800 mm met aanpassing link systeem)
- Uitgebreide boordcomputer
- Drooggewicht van 175 kg
- en veel meer…..

Licht, ruig en uitnodigend

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion