Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2023

Garantie: Ja
4845 Km
Ruby red pearl 2
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW S1000RR Individual – Unieke Superbike in Showroomstaat

Volledig op maat opgebouwde BMW S1000RR Individual aan. Geen standaard motor, maar een custom project waarbij elk detail met zorg en vakmanschap is aangepakt. Volledig schadevrij, compleet gedemonteerd en opnieuw opgebouwd volgens onze hoogste standaarden.

Bijzonderheden van deze motor:
• Gespoten in de exclusieve BMW Individual-kleur Ruby Red II
• Titanium Akrapovic EvolutionLine-uitlaatsysteem met db-killer
• Diverse onderdelen professioneel Cerakote-gecoat (slijtvaste keramische coating)
• Nieuwe banden, vloeistoffen en filters
• Uitgerust met: M-wielen, M-zadel, M-ketting en M-accu
• Gilles Tooling rearset met opklapbare voetsteunen
• Unieke kentekenplaathouder
• Kleiner voortandwiel voor extra acceleratie
• BTW-motor – prijs is inclusief btw
• Getaxeerde vervangingswaarde: €35.000
• 1 jaar fabrieksgarantie + 2 jaar extra garantie (mits dealeronderhouden)
• Wordt geleverd met alle originele onderdelen

Waarom deze S1000RR?
Deze motor is het resultaat van pure passie en technisch vakmanschap. Elk onderdeel is met zorg gekozen en professioneel gemonteerd voor een unieke rijervaring en een opvallende uitstraling.

Aanpassen naar eigen smaak?
Dat kan! We denken graag met je mee voor persoonlijke aanpassingen.

Geïnteresseerd of vragen?
Neem gerust contact op:
E-mail: info@bmbmotoren.nl
Telefoon: 06 2205 0761




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BMB Motoren BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion