Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2021

Garantie: Nee
20681 Km
Wit / M sport
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

BMW S 1000 R voorzien van een Leovince Carbon uitlaatsysteem met instelbaar kleppensysteem!

Bouwjaar: 2021
kmstand: 20.681

Complete Onderhoudshistorie aanwezig! (laatste servicecheck bij 18.243km)

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Meerprijs (per) 3 maanden JVL (blok)Garantie €275,-


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- Aluminium gesmede M wielen
- BMW M zadel
- BMW M seatcover
- BMW M voetsteunen instelbaar
- Cruise control
- DTC Dynamic traction control
- Keyless Go
- Carbon voorspatbord
- Quickshifter (up & down)
- LED koplamp
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Leovince Carbon uitlaatdemper
- 5 Rijmodi (waaronder 3 Race-pro modi)
- Tractie control
- Tankpads
- TFT Display
- Wheelstriping
- Windscherm (kuipruit) zwart
- Rijmodus instelbaar (sport,road,wet)
- Verkorte kentekenplaathouder

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

Ondanks de vele kenmerken van zijn grote broer, heeft de S 1000 R een geheel eigen gezicht. De 5 kg lichtere BMW motorfiets is opnieuw afgesteld om de middenklasse te maximaliseren en produceert een ongewijzigd piekvermogen van 165 pk bij 11.000 tpm, met een maximumkoppel van 84,1 lb-ft bij 9250 tpm. De chassis is gebaseerd op de RR, wat mede zorgt voor het gewichtsverlies. Het frame is slanker en de stand van de handlebars zijn aan te passen. Remmen en suspensie komen recht van de RR, net zoals de optie van Dynamic Damping Control (DDC) semi-active suspensie. Daarnaast is de S 1000 R voorzien van een indrukwekkend 6,5 inch kleuren display. Dankzij een verstelbare stuurklem en optionele 10 mm stuurverhogers, heb je de mogelijkheid om de ergonomie te verbeteren.

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JVL Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion