Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T SCRAMBLER - 2024

Garantie: Ja
657 Km
POLLUX METALLIC/LIGHT WHITE
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
bmw - r-nine-t-scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2020 - 2025
Koppel: 116 Nm
Afmetingen (LxBxH): 218 x 87 x 112 cm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 17-09-2027

Deze bijzondere R nineT in de kleurstelling Option 719 Pollux metallic/Light white staat in Elst.
Voozien van extra Classieke kleppendeksels, 719 spiegels, koplamprooster en rek voor een bagagetas

BTW motor.
Opties en Accessoires:
Option 719 spiegels, 12Volt aansluiting, Adaptieve bochtverlichting, Comfort pakket, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), LED Achterlicht, Rijmodi Pro, Spaakwielen, Speciale kleurstelling, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion