Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

€ 18.950,- € 19.450,-
44361 Km
Zwart - goud
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R1250GS Exclusive (2019) – Volledig uitgerust, slechts 27.563 km "BTW motor"

Prijs: €18.950 (incl. BTW)
Bouwjaar: 2019
Kilometerstand: 44.361 km
BTW-motor: Ja
Kleur: Black Storm Metallic / Night Black Matte
Stijl: Exclusive Edition met zwart frame, gouden remklauwen en matgrijze wielen


✅ Volledige optielijst:
  • Dynamic Pakket

  • Touring Pakket

  • Comfort Pakket

  • Rijmodi Pro (Dynamic Pro, Enduro Pro)

  • Dynamic ESA Next Generation (elektronisch geregelde vering met automatische belastingcompensatie)

  • Cruise Control

  • Quickshifter Pro

  • Keyless Ride

  • Handvatverwarming

  • Navigatievoorbereiding

  • Bandenspanningsensoren (TPMS)

  • LED koplamp

  • LED dagrijverlichting

  • Hill Start Control Pro

  • ABS Pro

  • Dynamic Traction Control (DTC)

  • Multifunctioneel instrumentenpaneel met 6,5-inch TFT-scherm en BMW Motorrad Connectivity

  • Verstelbare windscherm

  • Multimedia Controller

  • Handkappen

  • Gouden remklauwen

  • Zwart frame en achterframe

  • Zilvergrijze cardan

  • Matgrijze wielen

  • Zwart stuur

  • Zwart voorvorkpoten

  • RVS radiateurkappen

  • 3-delige Vario kofferset met rugsteun

  • Standaard en middenbok

  • USB-aansluiting onder het zadel

  • Verstralers/Spots

  • Intelligent Emergency Call (SOS)


* Waarom deze R1250GS?

Deze motor is een zeldzame kans voor de echte avonturier. Met zijn uitgebreide uitrusting en lage kilometerstand is hij klaar voor elke uitdaging. Of je nu de Alpen wilt doorkruisen of de Nederlandse snelwegen, deze GS biedt ongeëvenaarde prestaties en comfort.


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion