Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2022

Garantie: Nee
10001 Km
Trophy
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BESCHRIJVING
BMW R 1250 GS LC Trophy key-less ride 4 pakketten (Dynamic, comfort, dynamic en light pakket). De motorfiets heeft 4 fabriekspakketten (Dynamicpakket, Comfortpakket, lightpakket en Touringpakket). De motor heeft geen schadeverleden, pekel, storingen en/of gebreken. Het is een hele keurige motor zoals de kritische BMW rijders het graag willen zien.

BTW motor (extra interessant voor ondernemers) 

SPECIFICATIES
Verstelbare ruit
ABS PRO
RDC (Bandenspanningsmeter)
ESA
DTC
Dynamic Pro rijmodi
TFT scherm 
Verchroomde uitlaatbocht
Cruise control
Boardcomputer
Exclusive uitvoering
Key-less ride
Handvatverwarming
Navigatie voorbereiding
Verstelbare zadel
LED knipperlichten
LED koplamp
LED dagrijverlichting
LED achterlicht
Kofferbeugels
Dynamic pakket
Comfort pakket
Touring pakket
Light pakket
Gear shift assist 
Trophy uitvoering

ONDERHOUDSHISTORIE
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.
 
  • Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!

    Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!

    VOL=VOL


    www.techmoto.nl/motorreizen/ 

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
     

Opties en Accessoires:
ABS, Boardcomputer, Comfort pakket, Cruise control, DTC, Dynamic pakket, ESA, Gear Shift Assist, Handvatverwarming, Key-less ride, Kofferbeugels, LED achterlicht, LED dagrijverlichting, LED knipperlichten, LED koplamp, Light pakket, Navigatie voorbereiding, RDC (bandenspanningsmeter), S.O.S Service, Spaakvelgen, TFT Scherm, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbocht, Verstelbaar zadel, Verstelbare ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Techmoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion