Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 S ABS - 2007

53522 Km
Aluminium White
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
bmw - r-1200-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zeer nette staat verkerende R1200S.

Afgestempeld onderhoudsboekje aanwezig.
Deze motor heeft bij de huidige km stand een grote beurt gehad, voorlopig geen onderhoud dus!


Geweldig mooi en tijdloos model.

Deze sportboxer van BMW blijft mooi en is ook een waardevaste motor, je zal hier niet veel meer op afschrijven.

122 pk, 112 nm koppel.

ABS.
Handvatverwarming.
Smoked knipperlicht glaasjes voor en achter. 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion