Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In prachtig mooie staat verkerende Bmw R1200R uit 2008 met pas 31052km.!
Voorzien van windscherm, abs gen 2, board computer met gear indicator, alarm, handvat verwarming, blok beschermers en Touratech comfort zadel
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101 mm x 101 mm |
Cilinder inhoud | 1170 cc |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie euro 3 |
Ontsteking | digitaal motormanagement BMS-K |
Vermogen | 109 pk / 80 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 115 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Enkelvoudige droge plaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | 2.277 |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 21 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | |
Frame | 2-deling, voor- en achterframe en meedragende motor |
Vering voor | centraal veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasgevulde schokdemper, uitgaande slag traploos verstelbaar, veervoorspanning 7 voudig verstelbaar, Veerweg 120 mm |
Vering achter | eenzijdige swing-arm (BMW Paralever), Veerweg 140 mm |
Remmen voor | dubbele schijfremmen (Ø 320 mm) zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen en schuinslijtcompensatie |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) met zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 - ZR 17 (tubeless) |
Achterband | 180/55 - ZR 17 (tubeless) |
Wielbasis | 1495 mm |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 872 mm |
Hoogte | 1285 mm |
Zithoogte | 800 mm |
Drooggewicht | 198 kg |
Leverbare kleuren | Zwart Grijs Donker- grijs |
Beschrijving | Deze roadster is op het asfalt helemaal in zijn element. Baas in elke bocht en tegelijk ook een comfortabele reismachine. En tot in de details te individualiseren met een breed programma exclusieve opties en accessoires: van sportmachine tot op puur toeren gerichte naked bike. Je zegt het maar, met de BMW R 1200 R kun je werkelijk alle kanten op. Het design trekt altijd bewonderende blikken, de kwaliteit en de hoogwaardige afwerking stralen er vanaf. Het is een echte BMW, met al zijn ... |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken