Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2008

Garantie: Ja
68335 Km
Rood
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en prima rijdende BMW R1200GS Adventure 2008 mét BMW zijkoffers.

2 sleutels
Laatste onderhoudsbeurt 9-4-2025
Onderhoudshistorie bekend vanaf 16-6-2017 tot heden (zie afbeelding van facturen)
Kofferset
Voorband 4,8 mm (90%)
Achterband 3,2 mm (40%)
Géén problemen met koppeling, ABS of cardanas!


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Bandenspanningscontrole O530, Cilinderbeschermers, ESA, Handkappen O589, Handvatverwarming O519, Kofferrek voor alu koffers O680, Kofferset, Losse zitplaatsen i.p.v. bank O413, Spaakwielen O771, Traction Controll O182, Uitlaatbochten verchroomd O340, Valbeugels O671, Verstralers, Zijstanderverbreder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion