|
Motor | 2-cilinder 4-takt boxermotor |
Boring x slag | 101|73 |
Cilinder inhoud | 1170 |
Comp. verhouding | 12.0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting in inlaattraject / digitaal motormanagement |
Ontsteking | motormanagement BMS-K met roluitschakeling, dubbele ontsteking |
Vermogen | 105|77|7500 |
Max. koppel | 115|5750 |
Koppeling | enkelvoudige droge plaat, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 33 |
Topsnelheid | >200 |
ABS | ja |
Frame | driedelig, meedragende motor en versnellingsbak |
Vering voor | centraal geplaatst, veerpootdiameter 41 mm, Veerweg 210 mm |
Vering achter | Enkelzijdig aluminium swingarm, BMW Paralever, Veerweg 220 mm |
Remmen voor | EVO-remsysteem met dubbele zwevende remschijven,(Ø 305 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | 1507 |
Lengte | 2240 |
Breedte | 990 |
Hoogte | 1525 |
Zithoogte | 910/890 |
Drooggewicht | 223 |
Leverbare kleuren | Alpineweiss, Weiss Aluminium Metallic |
Beschrijving | BMW presenteert de R 1200 GS Adventure. Een rijke standaarduitrusting, een grote brandstoftank, optimale off-road eigenschappen en een krachtige boxermotor met twee cilinders maken deze machine tot dé ultieme reismotorfiets van de nieuwe generatie. De opvolger van de R 1150 GS Adventure heeft zowel liefhebbers van ruw terrein als vlak asfalt veel te bieden. |