Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2017

Garantie: Ja
82500 Km
BLACKSTORM/SCHIEFER
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Modelcode: K51
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 152 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Cruise control (0538), Diefstalalarmsysteem (0603), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Triple Black Uitvoering (0200), Uitlaat verchroomd (0350), Voertuiginformatie Nederlands (0386), ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Keyless Ride (0193), Kofferdragers aluminium (0680), LED-koplamp (0192), LED mistlichten voor (0562), Rijmodi Pro (0224), Special Edition II (0186), Verwarmbare handvatten (0519), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2024 Motoroccasion