Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2015

€ 15.450,- € 15.950,-
40401 Km
Donker blauw
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Winteractie! Nu tot €2000,- korting!

Nu te koop van €15950,- voor €15450,-

BMW R1200GS Adventure ABS-ASC-ESA full option.

Prachtige GSA voorzien van alle BMW optie pakketten.
Deze motor is oa voorzien van:

* Touring pakket
* Dynamic pakket
* Comfort pakket
* ABS
* ASC (traction control)
* Dynamic ESA (electronische vering instelling)
* Cruise control
* Uitgebreide boordcomputer
* Bandenspanning sensoren
* Handvat verwarming
* Rijmodi
* Led koplamp
* Led dagrijverlichting
* Led achterlicht
* Led richtingaanwijzers
* Led spots
* Valbeugels
* Handkappen
* Navigatievoorbereiding
* Schakelassistent
* Topkoffer
* Zijkoffers
* Onderhoudshistorie

Zeer complete en nette GSA.

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion