Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Merk model: BMW R 1150 RS
Bouwjaar: 2001
Tellerstand: 85238
Kleur: Zilver
Fijne en oerdegelijke sportieve tourder van BMW.
Deze R1150RS is door de vorige eigenaar bij ons gekocht en bij ons onderhouden en nu ingeruild op een andere motorfiets.
Wij leveren deze complete BMW R1150RS met een kleine beurt en nieuwe voorband af voor de aangeboden prijs.
Financiering van uw motor
Wilt u een motor financieren? Bij De Zwart Motoren werken we samen met Nu Motorrijden en Findio voor motor om u een passende financieringsoplossing te bieden. Informeer naar de mogelijkheden!
Inruil van uw motor
Heeft u een goed onderhouden motor die u wilt inruilen? Wij accepteren nette motoren tegen handelsprijzen. Neem contact met ons op voor een taxatie!
Motoraccessoires & Onderhoudsproducten
Op zoek naar navigatie, communicatiesystemen, acculaders, sloten of onderhoudsproducten? Wij leveren een breed assortiment accessoires direct uit voorraad en adviseren u graag over de beste keuzes voor uw motor.
Motor bezichtigen? Maak een afspraak!
Wilt u een motor in onze showroom bekijken? Maak bij voorkeur vooraf een afspraak! Let op: een afspraak betekent niet dat het voertuig wordt gereserveerd. Verkoop gaat op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.
Openingstijden
Dinsdag – Vrijdag: 11:00 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 15:30
Contactgegevens
Adres: Moesdijk 15a, 6004 AX Weert
Telefoon: +31 614 101 567
E-mail: info@dezwartmotoren.nl
KvK: 90710827
BTW: NL865424068B01
Waarom kiezen voor De Zwart Motoren?
Bij de Zwart Motoren staat klanttevredenheid voorop. Wij bieden een breed aanbod aan motoroccasions, vakkundige service en onderhoud, en een ruim assortiment nieuwe en gebruikte motoronderdelen. Ons team helpt u met passie en expertise!
Officiële dealer van Aprilia, Moto Guzzi & CFMOTO
De Zwart Motoren is erkend dealer van Aprilia, Moto Guzzi en CFMOTO. Wij beschikken over gespecialiseerde kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets optimaal te onderhouden. Voor nieuwe motoren, onderdelen, accessoires, modificaties, garantieclaims en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Veel onderdelen leveren wij direct uit voorraad.
Let op: Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Bezoek onze showroom in Weert of neem contact met ons op voor meer informatie!
- PROEFRIT
Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost.
Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
- FINANCIERING
Financiering van deze motor is mogelijk.
Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.
INRUIL
Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen. Op consignatie verkopen is inruil zeeer beperkt mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.
ACCESSOIRES
Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.
BEZICHTIGEN
Wilt u een motor komen bezichtigen?
Maak vooraf een afspraak!
Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*
VERZEKERING
Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering.
OPENINGSTIJDEN
Dinsdag: 09:00 - 17:30
Woensdag: 09:00 - 17:30
Donderdag: 09:00 - 17:30
Vrijdag: 09.00 – 17.30
Zaterdag: 09.00- 15:30
CONTACTGEGEVENS
Adres: Moesdijk 15
6004 AX Weert
Tel: +31 614 101 567
Mail: info@dezwartmotoren.nl
KvK: 61375438
BTW: NL002322076B39
Klantgerichte motorzaak
Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden aan een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe/gebruikte motoronderdelen.
Aprilia
de Zwart Motoren is Authorized service point van het merk Aprilia. Dit betekent dat wij een door Aprilia erkend reparateur zijn. Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw Aprilia volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel OEM Aprilia onderdelen direct uit voorraad.
* Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
| Dealerschappen: APRILIA , MOTO GUZZI, CFMOTO, PIAGGIO |
De Zwart Motoren is een jong bedrijf dat in 2014 officieel zijn deuren opende in Weert.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de motorwereld en specialisatie in het merk Aprilia is de Zwart Motoren een betrouwbare partner voor elke motorliefhebber.
Geen vaste openingstijden maar service wanneer het u uitkomt!
 | Weert, Limburg |
 | 0614101567 |
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risicoâs werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de âGodfather van de cafĂ©-racerâ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N âRoll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken