Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RT - 1996

Garantie: Nee
72700 Km
.
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
bmw - r-1100-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

?? Te koop: BMW R 1100 RT – Comfortabele toermotor met karakter! ????

? Specificaties:

- ? Model: BMW R 1100 RT
- ?? Type: Tourmotor
- ? Bouwjaar: 07-1996
- ? Kilometerstand: 72.700 km
- ? Vermogen: 66 kW / 90 pk
- ? Cilinderinhoud: 1.085 cc
- ?? Brandstof: Benzine
- ?? Transmissie: Handgeschakeld
- ?? Aantal cilinders: 2
- ? Conditie: Gebruikt, maar netjes onderhouden

?? De BMW R 1100 RT staat bekend om zijn comfort, betrouwbaarheid en rijplezier – ideaal voor lange afstanden én dagelijkse ritten. Dankzij het kenmerkende boxerblok biedt deze motor een stabiele en krachtige rijervaring.

? Ideaal voor toerliefhebbers die op zoek zijn naar een degelijke, goed rijdende BMW met genoeg pit en comfort.

? Loopt goed, schakelt soepel en klaar voor nog vele kilometers plezier!

? Interesse? Neem gerust contact op voor een bezichtiging of proefrit.

? Laat deze klassieker niet aan je voorbijgaan!

Heeft u vragen of wilt u een proefrit afspreken, belt u dan gerust 0181-626215 

Wij heten u welkom aan de Aldebrandstraat 1 en 1A, 3204 AB Spijkenisse.

De koffie staat klaar!

Onze openingstijden zijn:
ma 08:00 - 18:00
di 08:00 - 18:00
wo 08:00 - 18:00
do 08:00 - 18:00
vr 08:00 - 18:00
Zaterdag op afspraak geopend uitsluitend voor de verkoop.

Garagebedrijf Van Hoof
Aldebaranstraat 1
3204AB SPIJKENISSE
Tel: 0181626215
E-mail: sales@garagebedrijfvanhoof.nl
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Kofferset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Hoof Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion