Nieuwsbrief:

BMW  K 75 - 1992

Garantie: Ja
86909 Km
KOBALTBLAU
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
bmw - k-75
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1992

Een prima onderhouden BMW K75

Voorzien van:
- Origineel BMW windscherm
- Originele BMW zijkofferset
- Onderhoud geschiedenis bij ons bekend

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion