Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GTL EXCLUSIVE - 2015

Garantie: Ja
32300 Km
MINERAL WEISS METALLIC (WIT METALLIC)
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
bmw - k-1600-gtl-exclusive
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Anders
Garantie: BOVAG

0134 Adaptieve koplampen,0143 Bluetooth-Interface,0182 DTC,0193 Keyless Ride,0202 Dagrijlicht,0204 Hill Start Control,0267 Audiosysteem ECE + voorbereiding Navigatie,0395 Radio,0416 ESA,0417 Centrale Vergrendeling,0530 Bandenspanningscontrole,0562 Extra Koplamp, Diefstalbeveiliging. Afkomstig van de 1e eigenaar, Onderhoudshistorie volledig aanwezig.

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

2e Paasdag geopend van 12.00 tot 16.00 uur
Opties en Accessoires:
ABS, Adaptieve bochtenverlichting, Alarm, DTC - Dynamic Traction Control, ESA - Electronic Suspension Adjustment, TPC - Bandenspanningssensor, Xenon verlichting




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion