Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2013

78463 Km
Grijs
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW K 1600 GT k1600gt (2013) *Dealer ond.*

Zeer frisse en dealer onderhouden K 1600 gt

- Origineel Nederlands
- Dealer onderhouden
- Topkoffer + toprek + 3e remlicht
- Rijmodi
- Zadel verwarming voor+achter
- Radio
- ESA
- Cruise control
- Verstralers
- 2 sleutels
- Boekjes + enkele facturen

--> voorzien van nieuwe banden

Wilt u graag meer informatie over deze motor of wenst u een afspraak in te plannen?
Graag even telefonisch contact (ook via whatsapp mogelijk) of stuur ons een e-mail via de website.


Diverse motoren worden al gereserveerd voordat ze de kans krijgen om online te komen. Zorg dat je als eerste op de hoogte bent van onze nieuwe voorraad via de social-media kanalen
Instagram: jp.motoren Facebook: jpmotoren

Beste bezoeker, bedankt voor uw interesse in deze advertentie.
Op onze website vind u alle informatie waar wij u mee van dienst kunnen zijn.

Wist u dat:
- Wij RDW erkend zijn ( 24/7 tenaamstellen )
- Wij alle originele onderdelen en accessoires kunnen leveren
- Wij beschikken over haal- en brengservice
- Financiering mogelijk is via numotorrijden.nl
- Inruil van alle voertuigen mogelijk is
- Wij alleen op afspraak zijn geopend

De informatie die getoond wordt, proberen wij zo accuraat mogelijk te houden.
Wijzigingen of fouten van de gegevens zijn ten alle tijden voorbehouden.
Reserveren van voertuigen is zonder aanbetaling niet mogelijk.
Op biedingen via e-mail of bericht wordt niet gereageerd.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JP Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion