Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2019

Garantie: Ja
5275 Km
Zilver/Rood
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en stoere BMW G310GS A2 motorfiets.
Deze BMW is van 2019 en heeft slechts 5.275km op de teller.

Deze motor wordt voor aflevering voorzien van een onderhoudsbeurt. 


  • Bij serieuze interesse graag contact opnemen per telefoon, WhatsApp of mail.

    Kijk voor deze prachtige motorfiets of andere prachtige motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is officieel dealer van Vespa, Piaggio, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, Yadea en AGM. Wij hebben een uitgebreid assortiment gebruikte en nieuwe scooters en gebruikte motorfietsen.

    Wij bezorgen door het hele land!


    ____________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    ____________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Zuurbier Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion