Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2022

8571 Km
Zwart
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, 6 maanden garantie, Volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
ESA
Traction control
2x originele zij koffers met gelijk sluitende sleutels
Quickshift
Cruise control
Key-less
TFT scherm
4x rij-modi
Donkere touring ruit in 2 stappen verstelbaar
Handvatverwarming
handkappen
Middenstandaard

Informatie:
Triple black uitvoering
Nieuwstaat
Instructie en service boekje aanwezig en volledig ingevuld
Nieuwe Michelin voorband

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion