Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2019

Garantie: Ja
41900 Km
POLLUX METALLIC (GROEN METALLIC)
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2018 - jan. 2022
Modelcode: K81
Typenummer: 0B09

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 231 x 88 x 136 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Licht Pakket (056A), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Exclusive (0452), Touring pakket (0233), ABS Pro (05AC), Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Comfort buddyseat (0775), Connectivity-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic-pakket, Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handkappen (0589), Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0661), LED-koplamp (0192), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht-pakket, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Navigatiesysteem, Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Touring Pakket, Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm, Witte LED-knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion