|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 90|66|8,000 |
Max. koppel | 86|5,800 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, veerpootdiameter 43 mm |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm, achteras met excenter instelbaar, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, vaste 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.514 |
Lengte | 2,156 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1,248 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 213 |
Leverbare kleuren | Monolith metallic matt, Saphirschwarz metallic |
Beschrijving | pstappen en wegwezen, de reis begint. De nieuwe, dynamisch vormgegeven F 800 GT biedt overal een tot de verbeelding sprekende bewegingsvrijheid - van idyllische weggetjes en bochtige paswegen tot eindeloze snelwegen.
Met een beetje gas zorgen alle 90 pk's ervoor dat u de sleur van alledag snel kunt achterlaten. De watergekoelde tweecilinder lijnmotor van 798 cc zorgt elke rit weer voor een dynamiek die zich via de onderhoudsarme tandriemaandrijving perfect op de weg laat zetten. De lange achterbrug en een stevige vering staan borg voor rijstabiliteit en een geweldige rijbeleving. Zonder hobbels. |